laupäev, 27. august 2011

Kuidas ma avavärava ajal paljaste kehade lähedal olin

Eestimaa kaugematesse punktidesse nagu Tartu jõuab digipilt läikiva ja triibulisena.
Kes, kurat, jääb valitseva Eesti meistri vastu löödud imeväravast ilma, sest peab autoteeninduses käima?! Mina. See tuletab meelde selle hooaja avamängu, kui tulime 67ndal minutil Annelinna kunstmurult seltskonnaga tulema, sest

"Tundub, et täna ei lööda ja, kurat, külm on ka..."

Kuus minutit hiljem lõi Torop 1:0 ja mäng lõppes... 2:2!

Täna siis olin esimese värava ajal autoroolis kusagil Anne biitshi kõrval Pikal tänaval. Huvitaval kombel tundus autost, et ilmast hoolimata oli end paljaks kiskunud eestimaalasi rannas ikkagi vähevõitu. Ju siis ei usuta enam suvesse ja rannas chillimisse.

Aga mängu see osa, mida ma nägin, oli lahe ja KURAT!, kui kihvt oli meie II värav - Prosalt mingi imekõks värava all ja !!! .

Mõeldes eilsele mängueelse-trenni-ja-100-meetri-videole, siis... Albertile võiks neid saksa tuusikuid tihedamini eraldada, kui ta iga koju saabumise järel selliseid trikiväravaid lööb!

Nii nagu täna, kaotasime ka eelmisel hooajal Pohlaku poegadele korra 2:3. Samuti kaotasime nii eelmisel hooajal kui sel hooajal Florale korra 0:1. Seda jada jälgides tuleb tulevik rohkemgi kui helge - järelejäänud kahest selleaastasest Tammeka vs Flora mängust võidame meie ühe. Ja kokku lüüakse nendes kahes mängus 12 väravat! Ulme? Ilmselt. Aga eelmisel hooajal jäid kahe raudtee-äärse satsi mängud sellised:
  • 27.03.2010 14:00, Sportland Arena - Asula 4c, Tallinn Tallinna FC Flora - Tartu JK Tammeka 3:2 (1:1)
  • 01.06.2010 18:45, Tartu Tamme st - Kungla 1, Tartu Tartu JK Tammeka - Tallinna FC Flora 0:1 (0:0)
  • 31.07.2010 17:00, A. Le Coq Arena - Asula 4c, Tallinn Tallinna FC Flora - Tartu JK Tammeka 6:3 (4:1)
  • 02.10.2010 14:00, Tartu Tamme st - Kungla 1, Tartu Tartu JK Tammeka - Tallinna FC Flora 2:1 (1:0)
Täna ei saa jooksma minna, pean ühte septembrikuist suurprojekti ette valmistama ja... Rüütli tn-l, Möku ees, on stand-up komöödia! Homme läheb aga lahti, ma juba kujutan, kuidas ma kusagil jõe ääres terviserajal rämedalt ägan.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar