teisipäev, 30. august 2011

Kuidas väravate eest jooksmine trendikas on

Vasakult - ühel õhtul olid Kroonuaia sillal Filmitalgute viimased võtted, kui ma õigesti mäletan, siis üks tegelane tahtis sillalt alla hüpata ja tema ümber toimusid rahvarahutused. Keskel on salapärane urg ja paremal üks Tartu linnakunstiteos, mis pole siiski parim, sest Võidu sillale maalitud ja avalikku urineerimist tauniv Koit Toome on lihtsalt ületamatu.
Mulle kirjutas Petra:
Jälgin huviga 5 kilomeetri blogi ning nii, kui Sinu ideest Tammeka toetuseks jooksma hakata lugesin, tekkis endalgi mõte, et löön kampa. Reegleid olen ma enda jaoks siiski veidi muutnud. Distants ühe värava kohta jääb samaks, kuid vastaste löödud väravaid ma ei arvesta, seega hetkel oleks joosta 10 km (kuna ma pole veel alustada jõudnud). Eriline jooksu armastaja ma ka ei ole, nii et võimaluse korral läbin 2 korda pikema maa rulluiskudel, kuid esimesed 5 proovin siiski joosta.
Mõistlik mõte! Suured tänud, Petra, et lööd kampa! Kirjuta kindlasti kas või siin samas kommentaarides, kuidas Sul läheb. Kõik, kes on veel omaette hakanud Tammeka hooajalõpule joostes/rulluisutades/rattaga sõites/ujudes hoogu lisama, andke endast teada. Asja mõte on, et nii Tammeka kui meie vastased teaksid, et iga väravat hinnatakse ja et nende taga on oma kogukonna toetus ja ohver higiste kilomeetrite näol! :)

Võib ju joosta ka 20 kilomeetrit, sest viis on suhteliselt võttes muidugi vähe. Mina valisin sellise distantsi, sest ma olen oma 24 eluaastat olnud järjepidevale sportimisele sama lähedal kui tori hobune salapärasele planeedile nimega Nibiru. Okei, muidugi ma tagusin omal ajal hoovivutti ja paar korda aastas tuleb peale tervisejooksutuhin, aga üldiselt on mul alati sada muud põnevat asja teha kui jooksmine. Seega - paar kuud järjepidevalt neid paraja pikkusega viiekaid joosta on mulle isiklikult väljakutse. MOTT.

Tegin veel ühe 4,6 kilomeetrise otsa. Kuna ma olen septembris nädalavahetustel koolitustel ja panen asju toimima, pean esiotsa jooksma ilmselt kiiremas tempos kui Tammeka lüüa jõuab. Muidu tekib ühel hetkel suur jooksuvõlg. Hetkel on jooksumotti palju ja asjad kulgevad lihtsalt. Seda enam kardan, et ühel hetkel -- ilmselt keset oktoobrikuist läga ja külma jura -- tuleb motikriis ja must auk.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar