kolmapäev, 7. september 2011

Kuidas on väga vaja, et pall mängu pandaks

Põhja-Iiri koondise terviseks teise Iiri õlle!
Nagu ütles Mark Twain - kuuldused minu surmast on liialdatud. Viimasest sissekandest möödunud nädala jooksul olen teinud vokaalset tööd raadios, rakendanud mõistust telekoolitusel käies ning harjutanud õlle avamist ja õnnitluste vastu võtmist oma sünnipäeva tähistades. Viimati peatasin Sageduskontrolli patrullis olles autosid.

Eesti - Põhja-Iiri ja pisut varem Sloveenia - Eesti matshide aegsed ja järgsed emotsioonid on VÕIMSAD. Neil päevil olen mängueelsetele skeptikutele mitu korda öelnud välja selle, millesse ise ju pikemat aega usun: uskumine ja lootmine ei lähe mulle ju midagi maksma, ent usk ja lootus viivad meie koondist (ja miks mitte ka klubisid) edasi. Ühest küljest olen ma muidugi realist ja tean Wikipediat tshekkimatagi, milline on meie rahvaarv. Aga iga mäng algab 0:0 pealt ja mina hakkan iga koondisemängu vaatama kindlas usus, et siit võib midagi tulla. Ja tuleb ka!

Eelmisel nädalal käisin enda jaoks jõudsalt jooksmas, norm on täis ja natukene varugi valmis. Ma ei jaksa laupäevast Tammeka - Paide mürglit ära oodata -- mistõttu on eriti jube, et ma olen sel päeval Tallinnas koolitusel. Uskumatu!

Ma otsin, muide, hetkel tossusponsorit, sest oma vanade ketsidega ma vaevalt, et neid kilomeetreid läbi jooksen, mis meie meeskond laupäeval keskeestlastelt teenib :)

"5 kilomeetrit VÄRAVA eest" jutte kuuleb muide igal hommikul kell 10.05 raadiost ka, kes kirjasõna või videopilti ei jaksa ära oodata, siis Ring FM levib 104,7 MHz Tartumaal, 105,8 MHz Tallinnas ja Harjumaal, 93,9 MHz Pärnumaal, 101,7 MHz Võrumaal, Põlvamaal, Valgamaal. Internetis kuuleb meid ka.

1 kommentaar:

  1. Eilne mäng tõi minule 5 km juurde, seega kokku sain ma 15. Hetkel läbitud 19,5 km. Mis teisipäeval Paides ka ei juhtuks, mina jooksen edasi!

    VastaKustuta