kolmapäev, 14. september 2011

Kuidas ma pettunud olen ja kuidas tuleb issanda ilmutus

Selline oli mu rõõm palli mängu panemise üle kevadisel Annelinna arena'l.
Petra kirjutas eelmisel nädalal:
Proovisin küll kommentaaride alla kirjutada, kuid vist ei läinud õnneks. Praeguseks olen jooksnud kokku siis 7,5 km. Ajanappuse ja väikese laiskuse tõttu pole lihtsalt rohkem jõudnud, kuid nüüd, kui mul hakkab kool, läheb see eriti raskeks.
Minu probleem on aastaid olnud suur laiskus. Kaheksa tundi päevas helipuldi ja mikri taga istumine ei aita ka kuidagi laiskusest lahti saada. Ja hetkel ei aita eriti Tartu vutimehedki, kaks 1:2 kaotust Paidelt on kurb tõsiasi ja jooksukilomeetreidki lisandub napilt. Oleksin ebaaus, kui ütleksin, et ma pole pettunud.

Teisalt... Toon näite oma igapäevatööst. Üks raadio tegemise põhitõdesid, et asju ei tehta ainult suure hurraa pealt ja mitte ainult üheks nädalaks, kuuks või hooajaks. Oluline on pikem perspektiiv, sest hurraa saab ühel hommikul otsa ja hakkama tuleb saada rutiiniga. Kes rutiiniga hakkama saab ja endast särtsu leiab ja kes saab ka laiemalt aru, mida ja miks ning kellele ta teeb, on võitja. Mina näiteks teadsin ammu enne Ring FM-i, millist raadiot ma ideaalis teha tahan: head tartu raadiot, mis oleks võrdne vastukaal meie koletult Tallinna-kesksele meediale.

Samamoodi -- mida me teeme, miks ja kellele -- mõtlevad ilmselt ka meie Tammeka eestvedajad ning jalgpallurid. Samamoodi, ma loodan, mõtlevad ka kõik, kes Eesti või Emajõe-äärset vutti toetavad.

Laupäeval on meil kodumäng: nagu issanda ilmutus maabuvad Tamme staadionil nii Starmani vutipidu (suur show + noorjalgpallurid + lapsevanemad), teleülekanne (kujundrääkija Ott Järvela) kui ka FC Flora (mille suur süsteem neelavat Järvela sõnutsi raha "nagu reibas hüljes värsket räime"). Ma tegin eesootava nädalavahetuse enda jaoks vabaks, et seda kõike maksimaalselt nautida. Ah jaa, Nõmme Kalju ning FC Flora tiitliheitluses toetan ma esimesi, nii et Florale ebasobiv resultaat teeks topeltrõõmu!

Kui hirmus tuul mind Anne kanalisse või jõkke ei loobi, jooksen täna mingi otsa, vutimehed on must kilomeetrites ette läinud :)

Tänud Petrale kirjutamast! Selle probleemi kommenteerimisega parandasin ära.

Nüüd saab siia kirjutada ka igasugu uhkeid kontosid omamata, nii et andke tuld: mis tulemusega lõppeb laupäevane Tammeka - Flora matsh?

2 kommentaari:

  1. hmm... ma arvan, et stabiilne värk ja jälle 1:2

    VastaKustuta
  2. Eelmise aasta mängud Floraga läksid nõnda, et analoogia põhjal peaksime kahest sel sügisel järele jäänust ühe võitma. Miks mitte nimelt laupäeval? Teisalt, realist minus pakuks 1:3. Flora on viimasel ajal udu, aga siiski tiitlikaitsjad.

    VastaKustuta