reede, 7. oktoober 2011

Kuidas ma Kaagverest vutimehi leidsin ja nad võitu lubasid


Ma tean, ma olen jooksuvõlglane...

Ent kompenseerime seda autonalja, kapsanalja ja Kaagvere-naljadega. Ühtlasi aga saame ka ülivahedaid ennustusi Tammeka meestelt Eesti ajaloo tähtsaima vutilahingu eel. Vaata & sheeri, sest sellega toetad sa Eesti ja Tartu jalgpalli!

Virumaal kasvanud inimesed teavad ehk "Virumaa laulu", sellele viisile

On Eesti värav Pareiko hoida,
on Eesti värav Piiroja kaitsta,
on meie koondis iirlastest ees,
sulle võiduks laulame

Eesti ajaloo kõige tähtsama vutilahingu kõrval ootame esmaspäevast ja Tartu jaoks sama ajaloolist matshi, mille raames meie U-21 võõrustab Horvaatia U-21 koondist. Mul on piletid olemas ja ühtlasi loodan, et langeb Tamme publikurekord, mis hetkel kuulub... kergeraksule. Kirjutasin sellest, kuidas Tamme staadion debüüdiks valmistub, soccerneti: "Tartu Sport: Tamme staadioni valgustus sobib". Ühtlasi võis seda lugu kuulda sellenädalases Tartu "Kultuuriakna" raadiosaates.

Lõppev nädal on olnud väga... Jalgpalline? :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar