esmaspäev, 17. oktoober 2011

Kuidas vallutati Belfast, mida loodab Marko Sonn ja Pohlaku pojad

Mul on hea meel ja au vahepeal toimunu ja üles võetu kokku võtta, et edasi asjadega minna. Näiteks jooksmisega. Lisaks minule viie kilomeetri väljakutse vastu võtnud Petra andis näiteks nädala eest teada, et ta ei saa paraku edasi joosta, ent...
Hetkeseis on 46,7 km (kohustuslikust 40-st).
Selliste kilomeetrite valguses on mul ülim aeg laisad koivad tagumiku alt välja võtta ja rajale minna. Okei, ma olin ise ka vahepeal kõripõletiku ja millega veel audis -- raadiotegijale kõige rõvedamad haigused --, aga nüüd on jooksuaeg. Tänu eduliselt arenenud sügisele pole ka karta, et ma rajal üle kuumeneks :)

Seniks aga uhiuus "5 kilomeetri" episood, mõnusat vaatamist!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar