teisipäev, 15. november 2011

Kuidas jooksmine üha ebatõenäosemaks muutub

Õnneks "Björni" Eesti vutiajaloost naljalt ei leia...

Uudiseid on häid ja halbu. Esiteks viimased, edastan iseenda kuulutuse:
Ostan Tartus (kasutatud ja odava) meeste maastikuratta. Käikude ja muude kellade-vilede osas väga pretensioone ei ole. Lihtsalt öeldes läheb mul vaja ratast, et lähema 1,5 kuuga 90 kiltsa sõita - see ongi ratta juures põhiline parameeter :) Kirjuta FBs/meili/helista, kui on mingit odavat rattalaadset asja pakkuda.
Teisisõnu öeldes on jooksmise kui kilomeetrite läbimise viisi võimalikkus kahtluse all, sest - tuginedes ühe õpetatuma sõbra kiirdiagnoosile - on mu paremal põlvel ülekoormussündroom. Lihtsalt öeldes lööb põlve sellel kergel üles-alla hüplemise momendil valu. Pühapäeval läksin, mott taevani, peale pisukest pausi jooksma. Vahepeal olin nädal aega jooksmisest loobunud, et põlvele rahu anda. Jooksmast tulin ma tulist kurja vandudes juba peale pooltteist Anne kanali ringi, sest juba esimese mõnesaja meetri järel oli jooksmine tahtejõu peal liipamine, mitte mõttestatud tegevus.

Siit kiire moraal, millega ehk ka spordispetsid nõustuvad - ma oleksin pidanud jooksma ka väravavaesel ajal, siis oleksid kilomeetrid ühtlasemalt jaotunud ning häda suure tõenäosusega olemata olnud. Eri põhjustel ma seda ei teinud ning arvestades, et
  • distantsi läbimiseks on aega jäänud vaid 45 päeva
  • talv peaks mingil hetkel pihta hakkama
  • ja isegi paar nädalat puhates ei oleks reaalne seejärel kuuga 45 kilomeetrit läbi joosta nii, et põlv vastu peaks
peangi ma nüüd ilmselt Taaramäed tegema, sest selle maa väntan ma ratta seljas kas või hambad ristis ära.

Teine moraal on ilmselt see, et põlv hakkas valutama kui jooksin asfaldil. Tulin Ihaste terviseraja poolt, kus ma käisin, et oleks vaheldust vahetule Anne kanali kandile.

Väga kahju muidugi. Aga kilomeetrid läbin ma läbin nii ehk naa!

---
Apteegist anti mulle diklofenakiga Ortofen kreemi ja Apotheka brändi glükoosamiinkompleksi ja küsiti, ega ma koorikloomade vastu allergiline pole. Ma vastasin, et ei, küll aga on mul mõningased, ehkki taanduvad probleemid Ungari päritolu asjadega :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar