neljapäev, 3. november 2011

Kuidas treenida koos Eesti jalgpallikoondislastega?


Tammeka hävitava 7:0 võiduga lõppenud karikamäng oli fantastiline! Enne mängu prognoosisin, et kuna on
  1. tööpäeva õhtu
  2. mäng Tartus
Siis tõenäoliselt tuleb Kure kohale lühikese pingiga (tööinimesed saarelt ja Tallinnast) ja väsinult. Nii oligi. Ja kui Kuressaare tegi 3:0 kaotusseisus teise poolaja algul oma ainsa vahetuse, võis Tamme tribüün irvitades käsi hõõruda - nüüd alles mäng algab! Aeg ja väsimus olid saarlaste vastu.

Kuna ma läksin mängule tühja kõhuga, külastasin avavile eel Tamme tribka nurgas asuvat Trehvi toitaineboksi ja ostsin neli viineripirukat. Ma mõtlesin, et okei, me võidame, aga esimese kümneka peab Kure ikka vastu - järelikult saan rahus pirukat süüa! Tegelikkus oli, et kui Prosa kolmanda minuti paiku nurgalöögi-järgsest kombinatsioonist 1:0 lõi, pugisin ma alles esimest või teist pirukat. Nii, suu pirukat täis, pool saiakest paremas käes, ma siis väravarõõmust ka mõmisesin ja käega vehkisin.

Edasi läks libedamalt. 7:0 on ilus number ja meeskonnale hooaja lõpus ilmselt nagu palsam kõikide selleaastaste hädade eest.

Klassivend Mihkel täheldas tol mängul kusjuures, et
Käisin ka mängu vaatamas ning mingid mehad mu selja taga arutasid mitu km sa nüüd jooksma pead :)
Selgituseks - karikamängude eest ma vastavalt augustis paika pandud reeglitele jooksma ei pea :)

Jooksmisega olen graafikus, ehkki tööd ja muud meisterdamist on palju. Aga mis teha, kui Tartu vutt on nii intensiivne. Allolev kampaania päädib näiteks sellega, et keegi (ja kellegi sõber) saavad treenida koos A-koondise eest platsil käinud Prosa ja Tennoga. Toom oli omakorda suvel A-koondise kandidaat.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar