neljapäev, 24. november 2011

Kuidas Veiko Soo suu puhtaks rääkis

Moodsa sõnaga öeldakse selle asja kohta "kuvapauk".
Suured tänud soccernet.ee toimetusele, et nad tegid minu sellenädalasest intervjuust Tammeka tegevjuhi Veiko Sooga ka uudise. Soccernet on meie tegemisi kajastanud ka varem ja see on minu kui portaali aastatepikkuse fänni jaoks suur au.

Intervjuu oli algselt eetris Ring FMis, Tartu "Kultuuriakna" raadiosaates. Siinkohal tahan öelda ka hea sõna oma koduraadio kohta - me oleme eesti eraraadiote seas äärmiselt spordisõbralik, tehes koostööd lisaks Tammekale ka Pere Leiva võrkpalluritega, mitme klubi kossumeestega ning me toome eetrisse kõik ülipopid Tartu Maratoni klubi üritused. Kuni Marko Kristali Tartust lahkumiseni tegime ka "Mehed Mängust" raadiosaadet.

Tegelikult kuuleb ehedaid spordijutte meie eetrist terve päeva, sest kui allakirjutanu toob need nii kuis oskab hommikuprogrammi, siis pärastlõunavööndi Marko Kiljak on Tartu spordiringkondades tiirelnud terve elu.

Mis puutub jalgpalli, siis minu hinnangul seda suuremas osas eraraadiotest eriti ei hinnata. Jalgpall pole lihtsalt mingi mäng, mille kohta käivaid uudispealkirju korraks mainida.

Aga see on minu arvamus ja küllap kantud ka sellest, et minu jaoks on vutt väga suuri tundeid loov nähtus. Jalgpall on kirg!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar