laupäev, 5. november 2011

Kuidas Tartu 9:0 võitis ja kuidas anti tuld igal pool!


Tammeka püro, Sonni "kapott", mille eest ta teise kollase (=punane) teenis, Albertile parima mängija auhinna kätte andmine, ühispilt + eriti emotsionaalse lõpuna võib-olla viimane foto sellest, kuidas Prosa Tammeka särgis Tammeka mängult tribüüni südamesse läheb.

"Palju sul kilomeetrit tuli," küsiti täna staadionil päris mitu korda. "Liiga palju," nentisin. Kuna meie võitsime täna 9:0, pean jooksma 45 kilomeetrit. Koos vana võlaga - 53.

Aga hetkel ma sellele jõulu-eelsele supermaratonile veel ei mõtle. Ma mõtlen hoopis sellele - ja siia juurde tasub vaadata video lõppu - et see oli ilmselt Prosa viimane Meistriliiga mäng Tammeka särgis. Mina hakkasin Tammeka mängudel käima aastal 2009. Teate küll, see oli hooaeg, kus sponsorid olid kadunud, raha ei olnud ja Tammeka duubli noored visati Meistriliiga sügavasse külma vette. Seepärast on Tammeka "staarründaja" olnud minu jaoks alati Prosa. Kes sel aastal peaaegu, et realiseeris end täielikult, lüües 22 väravat. Jagades sellega Nõmme Kalju Tarmo Neemeloga Meistriliiga väravaküttide tabelis 2.-3. kohta.

Kui palju oleks Albert löönud, kui see äsja lõppenud hooaeg poleks sisuliselt nihu läinud? See, ma arvan, on üks väga hea ja mõnekski ajaks meelde jääv küsimus.

Aga selle hooaja lõpp oli kahtlemata vaimustav! Vaimustavad olid võidud Kuressaare ja Sillamäe üle, vaimustav oli see, et täna oli 330 pealtvaatajat, mistõttu oleme meie Meistriliiga kodupubliku arvestuses kindlalt II kohal. Esimene on mõistagi Kalju, aga Flora, Trans, Levadia... See, et Tartu on uhketest ja rahakatest satsidest publiku osas ees, on väga, väga suur asi!

Tammeka võitis viimased neli ametlikku mängu, väravatevahega 20:0. See on ka väga kõva asi, eriti just nulli hoidmine sisselastud kollide osas.

"5 kilomeetri" videoid on vaadatud ümmarguselt 4500 korda. See on, ma arvan, hea number. Muidugi võiks see veel suurem olla, ent kuna ühe videoloo tegemiseks läheb keskmiselt kuus tundi, olen ma projekti minimaalselt turundanud. Näiteks pressiteated ja muu selline - korralik turundus võtaks veel kuus tundi video kohta, aga seda aega mul enam pole, töö, sõbrad ja naine juba ootavad :)

"5 kilomeetri" projekt on saanud nende mõne kuuga uskumatult head vastukaja. Mina ise tänan kõiki kaasaaitajad - neid kolme inimest peale minu, kes on hoidnud kaamerat - ja kõiki kaasaelajaid. See projekt siin, see on Eesti mõistes ainulaadne, ja kui juurde võtta veel Tammeka uskumatud ultrafännid, on Tammeka fänlus Eestis absoluutses tipus.

Seetõttu julgen ma lootusrikkalt järgmist aastat oodata - MIS SIIS SAAMA HAKKAB!?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar